Garanties & retouren

Garanties & retouren

Garanties & retouren

Garantie vlaggenmast

Onze vlaggenmasten worden vervaardigd met behulp van de nieuwste technologieën en hoogwaardige materialen. Koopt u een vlaggenmast van Bos Vlaggen? Dan geldt de volgende garantie:

  • Aluminium cilindrische vlaggenmasten – 5 jaar garantie.
  • Polyester en aluminium conische masten – 15 jaar garantie.

Op alle accessoires voor uw vlaggenmast, geldt een garantietermijn van 2 jaar. Uiteraard is de garantie wel aan voorwaarden gebonden.

De garantietermijn geldt op breuk van de masten. Een beperkende voorwaarde is dat bij een windkracht van 8 of hoger, de vlaggen wel uit de mast gehaald worden. Wanneer daar niet aan voldaan wordt en dit schade, breuk of scheefstand van de mast tot gevolg heeft dan is Bos Vlaggen niet aansprakelijk voor de ontstane schade, reparatie en/of herstelkosten. Maar aarzel niet om op dat moment toch contact op te nemen met ons. Wij zijn u graag van dienst met het geven van een goed advies over hoe u de schade het best kunt herstellen.

Lid Webshop Keurmerk

BosVlaggen.nl is aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk. Dit betekent dat u veilig online kunt winkelen met duidelijke leveringsvoorwaarden.

De Stichting Webshop Keurmerk is sinds 2001 dé brancheorganisatie en hét Thuiswinkel Keurmerk van thuiswinkels die hun producten en diensten voornamelijk via internet aanbieden. Met meer dan 3700 aangesloten webwinkels is de Stichting het grootste erkende Keurmerk van Nederland. De bij het Nederlandse Webshop Keurmerk aangesloten winkels staan onder onafhankelijk toezicht van de Stichting. De Stichting Webshop Keurmerk beoogt consumenten te beschermen tegen ondeugdelijke webwinkels en/of thuiswinkels.

Certificaat Webshop Keurmerk BosVlaggen.nl

Veilig en betrouwbaar

Indien u winkelt bij BosVlaggen.nl weet u als consument dat:

  • U veilig kunt betalen
  • U zeker weet bij welk bedrijf u winkelt
  • Uw privacy gewaarborgd is
  • Er sprake is van een onafhankelijke geschillenbemiddeling
  • De Keurmerk-code door Bos Vlaggen wordt nageleefd
  • U een afkoelingsperiode van 14 dagen heeft

Met andere woorden, dat u veilig en betrouwbaar kunt winkelen op internet.

Stichting Webshop Keurmerk en geschillen

Per 1 juli 2012 is Stichting Webshop Keurmerk aangesloten bij de Stichting Geschillen Commissie met een eigen Geschillencommissie Webshop, geheel onafhankelijk van de Stichting Webshop Keurmerk. De aansluiting heeft plaats gevonden in overleg met de Consumentenbond en de SGC.

Keurmerkentoets

Op 17 april 2008 heeft Webshop Keurmerk de keurmerkentoets van het Ministerie van Economische Zaken ondergaan. De toets is uitgevoerd door de Raad voor Accreditatie.

In deze toets wordt gekeken of een keurmerk en de manier waarop het keurmerk wordt verleend, wel betrouwbaar is. De betrouwbaarheid wordt uitgedrukt met een rapportcijfer, op de schaal van 1 tot 10. Het Webshop Keurmerk heeft een 10 behaald.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Bos Vlaggen b.v.
Nagelpoelweg 90
7333 NZ APELDOORN
+31 (0)55-5063392
info@bosvlaggen.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Bos Vlaggen bij is aangesloten.

Retourneren & herroepingsrecht

Bedenktijd (consumenten)
U heeft als consument het recht om uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren (herroepingsrecht). Na uw retourmelding heeft u nog 14 dagen om het product terug te sturen.

Voorwaarden voor retourneren
U mag het product bekijken en beoordelen zoals u dat in een fysieke winkel zou doen. Gebruikt u het product verder dan nodig om het te beoordelen, dan kunnen wij een waardevermindering in rekening brengen. Wij adviseren het product, indien mogelijk, in de originele verpakking te retourneren.

Het herroepingsrecht is niet van toepassing op:

  • Zakelijke klanten (B2B)
  • Offline aankopen
  • Producten die op maat of op bestelling zijn gemaakt, waaronder:
    • Vlaggenmasten
    • Vlaggenstokken langer dan 1 meter
    • Provincievlaggen
    • Landenvlaggen (met uitzondering van Nederland)
    • Gemeentevlaggen
    • Kerstverlichting Glowing Tree, Starry Nights & Fairybells, indien deze: gebruikt zijn of niet in de originele verpakking worden geretourneerd

Retourkosten 
De kosten voor het terugsturen van uw bestelling zijn voor eigen rekening. Terugbetaling Na ontvangst van uw retour, of nadat u heeft aangetoond dat het product is verzonden, storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug. Wij betalen ook de standaard verzendkosten van de heenzending terug mits de hele bestelling wordt geretourneerd.

Retour aanmelden 
U kunt gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (download retourformulier).

Retouradres:
Bos Vlaggen B.V. 
t.a.v. Afdeling Retouren
Nagelpoelweg 90
7333NZ Apeldoorn

Levering in heel NL & BE

Bestellingen worden geleverd in Nederland en België.

Gratis verzending vanaf €150,-

Gratis verzending in Nederland bij een bestelling vanaf €150,-

Al meer dan 40 jaar een familiebedrijf

Al meer dan 40 jaar kwaliteit en betrouwbaarheid.

Beoordeeld met een 9.1

(5.000+ beoordelingen)

Vertrouw op onze topkwaliteit en betrouwbare service.